Sunday, February 17, 2013

earthy


the gorgeous HAY-scissors - a gift from Sandra from her own store BijzonderMOOI

While taking photo's of my new Fleet wishboats (you'll see them in a few days) I noticed that all of my new thriftshop props have earthy colours. No coral red anymore, no yellow, which was definately my favourite for years! At the moment I only want to be surrounded by deep and tranquil pastels, with hardly any constrast. Maybe I just had an overdose of bright colours in the past few years?
I find it very interesting to see my (and other persons') colour palette change and develop over the years! So: what are you into at the moment?

4 comments:

  1. No colours anymore - only black and white!

    ReplyDelete
  2. Oooo, dat is gewoon ouder worden ;-)

    Ik heb het ook, met kleuren.
    Dan denk ik: hou het bij zwart, wit en écru. En dan toch opeens weer iets knalroods kopen. Tuinstoelen dan nog wel!

    We willen gewoon af en toe eens een tegengewicht.
    Als je naar de kleuren kijkt die 'in' waren de laatste 50 jaar komen we dat ook tegen. Misschien dat we nu op een zwarte punk-achtige rage stevenen?

    ReplyDelete
  3. Hé, dat is leuk te lezen. Dacht dat het aan mij lag, maar ben dus niet de enige hierin. Ook bij tijd en wijle een sterke voorkeur voor een bepaalde kleur, dat ebt dan weer wat weg om plaats te maken voor de volgende "bevlieging". Wel blijven groen, geel en oranje mijn favorieten, maar dan wel steeds in een andere volgorde ;)

    ReplyDelete
  4. Supermooi! Deze kleuren spreken mij ook aan. Ik vind zoveel kleuren mooi, maar van een flinke dosis kleur (wel in balans hoor), daar word ik nog steeds blij van. Zwart wit gaat het voor mij voorlopig niet worden. Succes!

    ReplyDelete

Allways happy if you leave me a note!
Spam will be removed and reported.